gotuję... fotografuję... śpiewam... tańczę...

czwartek, 21 stycznia 2016

Przedostatnie MENU :)

Mam dla Was kochani przykładowe Menu, dzień 6 - przedostatni Emotikon smile
zbliżamy się do końca, mam nadzieję, że zainspirowałam Was trochę do eksperymentów i odchudzenia swojego menu codziennego. Ja jedząc w ten sposób czuję się świetnie, bez dwóch zdań... miniony tydzień miałam dość intensywny zawodowo i nie jadłam zbyt dobrze. McDonald, KFC (tak - niestety mam do nich słabość, choć już kontrolowaną Emotikon smile ) oraz pyszne, domowe i nieco cięższe obiadki u mamy. Rezultat był taki, że czułam się bardzo ciężko, dlatego dziś z radością zabrałam do pracy koktajl i sałatkę i zafundowałam sobie 2 spacerki po 40 minut Emotikon smile wiem już, że zejście na złą drogę to będą jedynie incydenty Emotikon smile
krótko o menu pisze na blogu. 
Polecam Wam spróbować kanapki z dzisiejszego menu, smak jest zaskakujący

Przykładowe Menu
DZIEŃ 6

ŚNIADANIE
GRZANKI Z MASŁEM, MIODEM I SŁONECZNIKIEM

OBIAD
WARIACJA NT. BARSZCZU UKRAIŃSKIEGO
  • gotujemy go na samych warzywach, dodajemy bataty i czerwoną soczewicę

DESER
LODY BEZOWE
  • ubijamy śmietanę kremówkę
  • dodajemy kilka bez, nie dodajemy cukru, bo i tak ten deser jest dość kaloryczny
  • posypujemy ulubionymi owocami

KOLACJA
ZAPIEKANE WARZYWA
  • ulubione warzywa skrapiamy oliwą, dodajemy sól i pieprz i zapiekamy

PRZEKĄSKI I NAPOJE
  • owoce świeże i suszone
  • soki wyciskane owocowe lub warzywne
  • orzechy, ziarna
  • herbata zielona
  • woda mineralna np. z cytryną, imbirem, miodem
  • kawa (z umiarem)
 Emotikon smile

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz