gotuję... fotografuję... śpiewam... tańczę...

sobota, 9 marca 2013

Dzień 6 WYZWANIA FOTOGRAFICZNEG

Hasło 6 dnia oczywiście zrobiło mi mętlik w głowie :) Z tylu książek, gazet, z Internetowych zapisków mogłabym wyłuskać cytaty mądre, prawdziwe, fajne, śmieszne - które mogą inspirować...
Ale wybrałam cytaty - hasła, które wiszą na mojej ścianie. To parafrazowane hasła z brytyjskich plakatów z okresu II wojny światowej.



















A więc tak w wolnym tłumaczeniu... róbmy swoje, słuchajmy muzyki i nie zapominajmy być cudowni :)
Udanego Dnia!

7 komentarzy:

  1. O tak muzyka pomaga w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli dobra muzyka to zapewne potrafi zdziałac cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam problem, jest tyle cytatów, które do mnie przemawiają, ale który wybrać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię takie hasła, potrafią poprawić humor :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem fanką tych plakatów oraz dobrej muzyki, więc zapewne bywam cudowna ;))

    OdpowiedzUsuń