gotuję... fotografuję... śpiewam... tańczę...

środa, 6 lutego 2013

WYZWANIE FOTOGRAFICZNE Day 3

Temat dzisiejszych fotografii: POMARAŃCZOWY
Od wczoraj rozmyślałam nad interpretacją tematu i stwierdziłam: coś pomarańczowego w domu znajdę. A NIE!, okazało się, że nie mam NIC! Za wyjątkiem 4 goździków kupionych wczoraj... a torebkę wygrzebałam u siostry w szafie. Uznajmy, że to a propos zbliżającej się wiosny. A gdyby tak... dla ozdoby zamiast "tego wszystkiego" w torebkach nosić tylko kwiaty? :)

7 komentarzy:

  1. Super zestawienie! Tak wiosennie się zrobiło...zwłaszcza, że u mnie za oknem śnieg sypie od rana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna torebka no i kwiatki! Podobają mi się bardzo Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie te goździki pasują do tej torebki!
    I zdjęcie baaaaardzo mi się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie torebki i goździków... nawet mniamuśne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny odcień..., fajna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna torebka. Uwielbiam jak ktoś ma (nie wiem czemu sama nie mogę się zdecydować) pikowaną torebkę.

    OdpowiedzUsuń