gotuję... fotografuję... śpiewam... tańczę...

poniedziałek, 11 lutego 2013

"Poniedziałek" :)

Dziwny dziś dzień. Od rana pospolity "leń". Później spotkanie, po którym wiele oczekiwałam a skończyło się zupełnie inaczej , odłożyło to moje plany przynajmniej na rok. Do tego mam niezłe wspomnienia - w postaci ostrego bólu - z piątkowej potańcówki, w drodze do domu chyba mnie przewiało, bo nie potrafię kręcić szyją. O dziwo nie mam zapału do strzelenia jakiejkolwiek fotki - chyba wymagam detoksu po całym tygodniu :) a do tego kilka razy dziś usłyszałam, że to wina tego poniedziałku :) i z tą myślą biegnę pod prysznic, kładę się w pościel ze szklanką mleka i włączam Sex w Wielkim Mieście,

źródło: http://iitv.info/
a co!
Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję, że Wasze poniedziałki były ekscytujące!
Tina

1 komentarz:

  1. świetny blog zapraszam ,również do mnie
    www.kiniaphotos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń