gotuję... fotografuję... śpiewam... tańczę...

niedziela, 4 listopada 2012

ZAPRAWY ZAPRAWY - wspomnienie lata

Sezon na "wekowanie" uważam za zakończony :) Choć... pewnie coś jeszcze zaprawię. W tym roku robiłam tradycyjnie ogórki z kurkumą i musztardą - wyśmienite i to nie tylko moje zdanie! kapustkę czerwoną, kompoty z różnych mixów owocowych, jakiś słoiczek dżemu śliwkowego i masę ogórków najróżniej krojonych :) mój mąż zbierał grzybki, suszyliśmy, mama zaprawiała... będzie co wyjadać zimą!
Z myślą o ich przechowywaniu, zrobiłam latem półkę... na klatce schodowej. Miejsce ciemnie, zimne, wymarzone do przechowywania słoików. Półka pełni też funkcję bardzo ozdobną. Klatka schodowa jest biała, półka również, dlatego te kolorowe słoiczki pasują tam idealnie. Ale, aby nie było tak zwyczajnie i prosto... zrobiłam kilka wycieczek do sklepów z używaną odzieżą i wykupiłam wszystkie dziergane serwetki. Może znajdziecie takie w szufladach swoich mam, lub babć. Kiedy byłam mała, takie serwetki kładło się jako ozdobę pod kryształami. Przecudne czasy...
Ja tymi serwetkami ubrałam moje słoiczki, obwiązałam wstążkami, zrobiłam karteczki z opisami i gotowe!
Życzę Wam takich widoków :)
Jak Wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz